STEM

Sám „hříšník“ Exxon Mobile si vedl detailní údaje
V jednom z nejrenomovanějších časopisů, kam vědci v oblasti přírodních věd mohou publikovat – Science – vyšel v lednu zajímavý článek. Jeho abstrakt doslova

Kam na výlet za matematikou I – Liberec
Exkurze jsou důležitou součástí vzdělávání. Možnost vyjet se žáky na nějaké zajímavé místo a dozvědět se něco nového je jistě

Limity ICT – Co vidím na obrazovce, není vše
Při výuce s využitím ICT je velmi důležité, aby se žáci seznamovali nejen výhodami ICT technologií, ale také si uvědomovali

Robot může i psát na tabuli
V jednom z předchozích článků jsme vás již informovali o návštěvě na Základní škole T. G. Masaryka v Milovicící, která

Robotická ruka Dobot
Představení využití robotické ruky ve výuce

Aplikace Mozaik3D
Svět kolem nás, ve kterém žijeme, je třídimenzionální, prostorový. Zaznamenat prostor do obrázku v učebnici či prezentaci je velmi obtížné.

Aplikace Unreal chemist pomáhá dělat chemii reálnější
O aplikaci Aplikace nabízí poměrně reálné vyobrazení reakcí dělených do kategorií: kyseliny, zásady, voda, roztoky solí, superkyseliny a “kahan”. Na

Jak je hluboká studna, aneb numerické modelování v praxi
Na hradě Devín je hluboká studna. Její hladina je na úrovni řeky Dunaj, která je hned pod hradem. Průvodci předvádí

Rozvoj digitálních kompetencí – každý jsme jiný
Rozvoj digitálních kompetencí – každý jsme jiný Poskytování podpůrných opatření při rozvoji digitálních kompetencí žáků K rozvoji digitálních kompetencí dochází u každého