Přírodovědná gramotnost

Edův čtenářský koutek – Sedm mýtů o vzdělávání
Sedm mýtů o vzdělávání je nová kniha Daisy Christodoulou, která se zabývá vzdělávacími systémy zemí, které dosahují v mezinárodních hodnoceních nejlepších

Mediální výchova aneb jsme obklopeni informacemi
V dřívějších dobách byla škola místem, kde žáci dostávali nové informace. V současné době jsou informace dostupné téměř kdekoli. Úloha školy se

Aplikace Mozaik3D
Svět kolem nás, ve kterém žijeme, je třídimenzionální, prostorový. Zaznamenat prostor do obrázku v učebnici či prezentaci je velmi obtížné.

Mediální výchova aneb jsme obklopeni informacemi
V dřívějších dobách byla škola místem, kde žáci dostávali nové informace. V současné době jsou informace dostupné téměř kdekoli. Úloha školy se

Scratch není jen pro informatiku
Nedávnou jsme na tomto portále představovali blokové grafické programovatelné prostředí Scratch, jako nástroj pro přechod k textově propedeutickým programovacím jazykům.

Aplikace Unreal chemist pomáhá dělat chemii reálnější
O aplikaci Aplikace nabízí poměrně reálné vyobrazení reakcí dělených do kategorií: kyseliny, zásady, voda, roztoky solí, superkyseliny a “kahan”. Na

Jak je hluboká studna, aneb numerické modelování v praxi
Na hradě Devín je hluboká studna. Její hladina je na úrovni řeky Dunaj, která je hned pod hradem. Průvodci předvádí

Rozvoj digitálních kompetencí – každý jsme jiný
Rozvoj digitálních kompetencí – každý jsme jiný Poskytování podpůrných opatření při rozvoji digitálních kompetencí žáků K rozvoji digitálních kompetencí dochází u každého

Využití distanční výuky v prezenční výuce
Využití zkušeností z distanční výuky v prezenční výuce Distanční výuka je pro středoškoláky konečně pasé, v minulém týdnu se po několika