Eduklub

Moderní vyučovací metody

Učební úloha

Veronika Laufková, Karel Starý Testová úloha slouží primárně ke klasifikaci, ověřování znalostí žáků v závěrečných didaktických testech, tedy výsledků jejich učení.

Čtěte více

Stanovení cílů

Veronika Laufková, Karel Starý Co jsou výchovně-vzdělávací cíle a proč jsou důležité? Výchovně-vzdělávací cíle jsou slovní popisy toho, co se

Čtěte více

Vyučování dovednostem

„Netrapte se tím, že vás děti nikdy neposlouchají, ale tím, že vás stále pozorují.“  Robert Fulghum Ke školním dovednostem řadíme praktické

Čtěte více

Aplikace Veyon

V soudobém světě vzdělávání, kde digitální technologie získává dominantní funkci v rámci učebního procesu, je důležité najít a využívat efektivní

Čtěte více

Nedokončené věty

Veronika Laufková Nedokončené věty lze využít při rozvoji sebehodnocení žáků jako jednu z nejefektivnějších technik. Nejčastější využití mají nedokončené věty, kdy

Čtěte více

Semafor

Veronika Laufková Semafor je technika spojovaná s formativním hodnocením nejčastěji – pedagogům umožňuje prostřednictvím žákova sebehodnocení signalizovat na tříbarevné škále míru

Čtěte více

Teploměr

Veronika Laufková Okamžitá zpětná vazba prostřednictvím hodnocení na škále je hned po signalizaci nejjednodušším způsobem zjišťování aktuálního stavu porozumění žáků

Čtěte více