Matematická a přírodovědná gramotnost
Limity ICT – Co vidím na obrazovce, není vše
Při výuce s využitím ICT je velmi důležité, aby se žáci seznamovali nejen výhodami ICT technologií, ale také si uvědomovali
Robot může i psát na tabuli
V jednom z předchozích článků jsme vás již informovali o návštěvě na Základní škole T. G. Masaryka v Milovicící, která
Robotická ruka Dobot
Představení využití robotické ruky ve výuce
Chatbot aneb AI doučuje
Představení AI chatbota pro doučování českého jazyka a matematiky.
Aplikace Mozaik3D
Svět kolem nás, ve kterém žijeme, je třídimenzionální, prostorový. Zaznamenat prostor do obrázku v učebnici či prezentaci je velmi obtížné.
Mediální výchova aneb jsme obklopeni informacemi
V dřívějších dobách byla škola místem, kde žáci dostávali nové informace. V současné době jsou informace dostupné téměř kdekoli. Úloha školy se
Metrické úlohy v krychli
V totmo příspěvku představujeme velmi užitečnou GeoGebra knihu, kterou v rámci své bakalářské práce vytvořila studentka Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy
Abaku, totiž nejhranější a tudíž “nejnudnější” čistě matematická hra s čísly ve Vesmíru a okolí:)
Abaku, totiž nejhranější a tudíž “nejnudnější” čistě matematická hra s čísly ve Vesmíru a okolí:) Komplexní metodika Abaku u dětí
Cubeidea – Geometrická 3D hra v prostředí Unity
V tomto příspěvku představujeme hru určenou pro rozvoj prostorové představivosti, kterou v rámci své bakalářské práce vytvořil student Pedagogické fakulty