Informatické myšlení a Informatika
Minecraft ve škole
Obecně lze Minecraft považovat za počítačovou hru a zároveň ho můžeme vidět jako otevřený virtuální svět, který v letošním roce
Edův čtenářský koutek – Didaktické zásady v přírodovědném vzdělávání
Publikace Didaktické zásady v přírodovědném vzdělávání s podtitulem metodická příručka pro učitele biologie, chemie, fyziky, geografie, informatiky, matematiky a lektory
Tvorba VR aplikace pomocí CoSpaces Edu
CoSpaces, resp. CoSpaces Edu je možné chápat jako online prostředí pro vytváření jednoduchých aplikací virtuální reality. Z hlediska využití ve
Hledání virtuálního světa pro výuku
Hned na úvod je celkem dobré se zamyslet, jak si vlastně představujeme onen virtuální svět, protože bychom ho měli odlišit
Animace s Micro:bitem
Micro:bit se dá charakterizovat jako jako mikročip, který je vlastně open-source platforma. Micro:bit byl vytvořen v Anglii (Velké Británii) za
Jak pomáhají vývojové diagramy?
V obecném hledisku se vývojový diagram dá popsat jako konkrétní typ organizéru informací, ke grafickému znázorňování kroků postupu, resp. pro
Vybrané připravené kurzy pro rozvoj algoritmického prostředí
Pro rozvíjení informatickému, resp. algoritmického myšlení učitelé mohou využít již připravené kurzy, či prostředí. Tento článek si klade za úkol
Informační systémy v Nové Informatice
Informační systémy tvoří jedno ze čtyř témat (dále Digitální technologie, Data, informace a modelování, Algoritmizace a programování) tzv. Nové Informatiky
Robot může i psát na tabuli
V jednom z předchozích článků jsme vás již informovali o návštěvě na Základní škole T. G. Masaryka v Milovicící, která