ICT ve vzdělávání

Minecraft ve škole
Obecně lze Minecraft považovat za počítačovou hru a zároveň ho můžeme vidět jako otevřený virtuální svět, který v letošním roce

Hledání virtuálního světa pro výuku
Hned na úvod je celkem dobré se zamyslet, jak si vlastně představujeme onen virtuální svět, protože bychom ho měli odlišit

Jak si zvýšit znalosti a dovednosti (a nejen sobě) v oblasti kybernetické bezpečnosti
Tak jak roste nutnost realizace stále více a více činností, které jsem závislé na digitálních technologií, cloudových technologií a obecně

Animace s Micro:bitem
Micro:bit se dá charakterizovat jako jako mikročip, který je vlastně open-source platforma. Micro:bit byl vytvořen v Anglii (Velké Británii) za

Jak pomáhají vývojové diagramy?
V obecném hledisku se vývojový diagram dá popsat jako konkrétní typ organizéru informací, ke grafickému znázorňování kroků postupu, resp. pro

Vybrané připravené kurzy pro rozvoj algoritmického prostředí
Pro rozvíjení informatickému, resp. algoritmického myšlení učitelé mohou využít již připravené kurzy, či prostředí. Tento článek si klade za úkol

Využití IT během pedagogických praxí studentů oboru biologie na PedF UK (videohospitace)
Studenti Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy plní v prvním a druhém ročníku navazujícího magisterského studia své souvislé oborové praxe. Nejprve vykonávají praxi

Limity ICT – Co vidím na obrazovce, není vše
Při výuce s využitím ICT je velmi důležité, aby se žáci seznamovali nejen výhodami ICT technologií, ale také si uvědomovali

Robot může i psát na tabuli
V jednom z předchozích článků jsme vás již informovali o návštěvě na Základní škole T. G. Masaryka v Milovicící, která