Digitální gramotnost
Robot může i psát na tabuli
V jednom z předchozích článků jsme vás již informovali o návštěvě na Základní škole T. G. Masaryka v Milovicící, která
Smysluplná a funkční integrace nástrojů ICT do výuky – model SAMR
Smysluplná a funkční integrace nástrojů ICT do výuky – model SAMR Většina z učitelů, kteří se rozhodnou (nebo jsou donuceni okolnostmi)
Metrické úlohy v krychli
V totmo příspěvku představujeme velmi užitečnou GeoGebra knihu, kterou v rámci své bakalářské práce vytvořila studentka Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy
Abaku, totiž nejhranější a tudíž “nejnudnější” čistě matematická hra s čísly ve Vesmíru a okolí:)
Abaku, totiž nejhranější a tudíž “nejnudnější” čistě matematická hra s čísly ve Vesmíru a okolí:) Komplexní metodika Abaku u dětí
Cubeidea – Geometrická 3D hra v prostředí Unity
V tomto příspěvku představujeme hru určenou pro rozvoj prostorové představivosti, kterou v rámci své bakalářské práce vytvořil student Pedagogické fakulty
Co je umělá inteligence (AI) a jak je možné zařadit její prvky do výuky?
Zhruba každé desetiletí jsme svědky dramatických posunů v technologiích, které se stávají novými platformami, na nichž je postavena aplikační technologie.
JAKÝ VZTAH K INFORMAČNÍM TECHNOLOGIÍM PRAMENÍ Z TYPŮ GENERACÍ – Y, Z A ALFA?
JAKÝ VZTAH K INFORMAČNÍM TECHNOLOGIÍM PRAMENÍ Z TYPŮ GENERACÍ – Y, Z A ALFA? Informační technologie se vyvíjejí velice rychle, což ve srovnání
Digitální gramotnost vs. klíčová kompetence digitální
Jak bylo již v některých článcích dříve zmíněno, v roce 2021 proběhla první z očekávaných změn v RVP ZV. Tato
Quizlet a možnosti jeho využití
Pro přesunutí do aplikace KLIKNĚTE ZDE. Quizlet je zajímavá vzdělávací online platforma. Ve svém původním smyslu byla vytvořena pro výuku