Digitální gramotnost

Cubeidea – Geometrická 3D hra v prostředí Unity
V tomto příspěvku představujeme hru určenou pro rozvoj prostorové představivosti, kterou v rámci své bakalářské práce vytvořil student Pedagogické fakulty

Co je umělá inteligence (AI) a jak je možné zařadit její prvky do výuky?
Zhruba každé desetiletí jsme svědky dramatických posunů v technologiích, které se stávají novými platformami, na nichž je postavena aplikační technologie.

JAKÝ VZTAH K INFORMAČNÍM TECHNOLOGIÍM PRAMENÍ Z TYPŮ GENERACÍ – Y, Z A ALFA?
JAKÝ VZTAH K INFORMAČNÍM TECHNOLOGIÍM PRAMENÍ Z TYPŮ GENERACÍ – Y, Z A ALFA? Informační technologie se vyvíjejí velice rychle, což ve srovnání

Digitální gramotnost vs. klíčová kompetence digitální
Jak bylo již v některých článcích dříve zmíněno, v roce 2021 proběhla první z očekávaných změn v RVP ZV. Tato

Quizlet a možnosti jeho využití
Pro přesunutí do aplikace KLIKNĚTE ZDE. Quizlet je zajímavá vzdělávací online platforma. Ve svém původním smyslu byla vytvořena pro výuku

Rovnice trochu jinak a ještě navíc v mobilu?
Sdílíme typ na velmi zajímavou aplikaci, která procvičí logické myšlení a současně seznámí žáky s principy, které následně využijí při

Jak je hluboká studna, aneb numerické modelování v praxi
Na hradě Devín je hluboká studna. Její hladina je na úrovni řeky Dunaj, která je hned pod hradem. Průvodci předvádí

Quizlet live (hra v týmech)
Nejdříve učitel připraví sadu, ve které připraví pojmy a jejich definice. Následně spustí aktivitu nazvanou “live”. Do samotné hry je

Komodální výuka (ve vztahu k výuce hybridní)
Komodální výuka (ve vztahu k výuce hybridní) Hybridní výuka je pojem, který se během pandemické doby konkretizoval na všech stupních vzdělávacího