Digitální gramotnost

Slovník kybermládeže
V únoru letošního roku byla dokončena první část projektu, jehož cílem je zmapovat slovník, který používají současní žáci základních a

Jak na psaní na klávesnici
Psaní na klávesnici je dovedností, kterou při práci na počítači používáme v podstatě každodenně. Na rozdíl od minulosti, kdy se

Hledání virtuálního světa pro výuku
Hned na úvod je celkem dobré se zamyslet, jak si vlastně představujeme onen virtuální svět, protože bychom ho měli odlišit

Jak si zvýšit znalosti a dovednosti (a nejen sobě) v oblasti kybernetické bezpečnosti
Tak jak roste nutnost realizace stále více a více činností, které jsem závislé na digitálních technologií, cloudových technologií a obecně

Limity ICT – Co vidím na obrazovce, není vše
Při výuce s využitím ICT je velmi důležité, aby se žáci seznamovali nejen výhodami ICT technologií, ale také si uvědomovali

Robot může i psát na tabuli
V jednom z předchozích článků jsme vás již informovali o návštěvě na Základní škole T. G. Masaryka v Milovicící, která

Smysluplná a funkční integrace nástrojů ICT do výuky – model SAMR
Smysluplná a funkční integrace nástrojů ICT do výuky – model SAMR Většina z učitelů, kteří se rozhodnou (nebo jsou donuceni okolnostmi)

Metrické úlohy v krychli
V totmo příspěvku představujeme velmi užitečnou GeoGebra knihu, kterou v rámci své bakalářské práce vytvořila studentka Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy

Abaku, totiž nejhranější a tudíž “nejnudnější” čistě matematická hra s čísly ve Vesmíru a okolí:)
Abaku, totiž nejhranější a tudíž “nejnudnější” čistě matematická hra s čísly ve Vesmíru a okolí:) Komplexní metodika Abaku u dětí